Freitag, Mai 06, 2005

یه روز خوب با تمام کسایی که میتوانند خوب باشند و یه روز خوب و بسازند بابت همه چیز ممنونم . اولش یه اس ام اس میاد مثل همیشه بی دقت میخوانم و تعجب میکنم که دقیقا همون مدلی هست که من دوست دارم بعدش مات می مونم شایدم مات میشم اونهم کیش نشده .. دوباره و سه باره و چند باره از نو یخوانم اما خودشه .. نوشته ی خودمه .. خلوتم کشف شد . اما نمی خواهم اسباب کشی کنم .. نازک نارنجی دو سال و نیمه که نوشته و نوشته. اینجا یه روزایی اتوبان بود یه عالم خواننده داشت .. منم می نوشتم یه روز زیاد یه روز کم،از همون نوشته ها که از هزار تا آدم می پرسیدی هر کدوم یه برداشتی می کردند و فقط مانا همش و میدونست . اما خب حالا مهم نیست کی میاد و کی میره .. نازک نارنجی برای خودش مینویسه بدون نظرخواهی بدون کانتور بدون لینک فقط و فقط برای خودش و خودش .. حالا تو این خلوت و کشفش کردی .. حالا تو یه بعد دیگه اش و کشف کردی .. من شدم اون زه زه که لذت مثل خفاش به پشت ماشین پرتغالی چسبیدن و تجربه کرد . لطفا قول بدید آخر قصه یه قطره اشک هم برای این زه زه نریزید .. تنهای تنهای بخندید و به یاد بیارید . شب آتیش بازی چشمای تو یادم نمیره .. مانا جونم ممنون !! افسانه جونم ممنون ! پژمان جونم ممنون که بازم از اون سر دنیا به یادم بودی ..هنوز شیرینی کادوی پارسالت و غافلگیر کردنت و حس میکنم ..هدیه هم که دوباره با اومدنش از همو ن خاطره های گرم تابستون و کافه بلاگ و شهر کتاب برج آرین و زنده کرد . اما خب دلگیری عصر جمعه هست برای کسایی که دوست داشتم باشند برای دامون که هر کجای دنیا هست خوش باشه برای امیر با دغدغه های زندگیش برای علی که نمیدونم کجای زندگی داره پرسه میزنه .. برای عموم که از سه سال پیش تا همیشه دیگه نمیتوانه بیاد تولدم .. برای مسعود که خیلی چیزا یادم داد و دوست ندارم سال دیگه به این اسمها اضافه بشه .......................

Keine Kommentare: