Montag, September 15, 2003

در جواب اون دوستي که با نام يه دوست نظر داده بايد بگم : عزيزم شما بعضي وقتها نگاه ميکنيد و ميبينيد که من از خودم راضيم اما بايد همين جا بهتون اعلام کنم که من هميشه از خودم راضيم .دليلي نداره ناراضي باشم . شايد براي تو يا براي ديگران کسي نباشم اما براي خودم کسي هستم سرشار از اعتماد به نفس و انقدر به خودم ايمان دارم که اگر بخواهم چيزي و بدست بيارم حتما به دست خواهم آورد پس دليلي براي اينکه از خودم ناراضي باشم نيست . نوشته هاي من شايد از نظر شما چرنديات باشه اما هر چي هست حرف منه . يه روز شادم يه روز ناراحت .دوستام و يا کساني که منو نميشناسند اينجا رو ميخوانند و اگر دوست داشته باشند نظر ميدهند . کساني که لازم باشه منو بشناسند حتما منو ميشناسند و خواهند شناخت . و من از هيچي فرار نميکنم . راستي چند وقته برايم کامنت ميذاري اما هيچي از مشخصاتت و وارد نميکي . عزيزم از چيزي فرار ميکني؟ نکنه کسي نيستي ؟شايدم دق دليت و اينجا خالي ميکني . بي خيال . هر جور راحتي .

Keine Kommentare: