Montag, Mai 26, 2008

یه عالمه کارعقب افتاده دارم ، باید روی این ساب دامین که کلی اصرار کردم، مودل نصب کنم و بخش ای لرنینگ سایت آلمانی و بیارم بالا ، باید اون یکی سایت جدیده رو هم راه بندازم ، بعدش هم قرار گذاشته بودم با خودم که همون کتاب فلش رو یکبار دیگه مرور کنم ، تازه هفته دیگه هم فاینال دارم ، یه عالمه هم کارهای ریزه میزه دوست داشتنی محض دل خودم دارم که اونها هم نافرجام شدند ، از همه اینها که بگذریم ، دوست میدارم که زیاد هم از آلمانی دور نشم و یه عالمه بخوانم و بنویسم و .... اما فعلا همه چیز خلاصه شده تو همین " میشله " گوش دادن ها ، یه عالمه هم کار توی شرکت دارم ، یه سایت شخصی خوب هم تو برنامه گذاشتم برای رادی طراحی کنم .. یه دنیا کتاب دارم که دوست دارم بخوانمشون و جدیدا هم دوربین راد و کتابهایی که در همین حواشی خریده کلی چشمک میزدند .. تازه از وقتی که توی خونه خودمون هستیم ، آشپزی و تمیز نگه داشتن خونه و ... هم به برنامه اضافه شده .. بعدش هم دیروز بر اثر خواب زیاد و خستگی و اینا استت سایت آلمانیه رو با 200.000 تا بازدید ترکوندم ، الان هم دیگه بهش فکر نمیکنم که افسردگی بگیرم. الان هم یه عالمه دلم موزیک های جدید لایت میخواد ، این 5 روز تعطیلی هم زودتر برسه لطفا . دیگه فعلا هیچی...

Keine Kommentare: