Sonntag, November 12, 2006

حرف هفتم : شهریار کوچولو گفت : اهلی کردن یعنی چی ؟ روباه گفت : چیزی است که پاک فراموش شده ، معنیش ایجاد علاقه کردن است .معلوم است تو الان برای من یک پسر بچه ای مثل صدهزار پسر بچه ی دیگر . نه من به تو احتیاجی دارم نه تو هیچ احتیاجی به من و من هم برای تو یک روباه هم مثل صد هزار روباه دیگر . اما اگر منو اهلی کردی هر دوتامان به هم احتیاج پیدا میکنیم . تو برای من میان همه عالم موجود یگانه یی میشوی و من برای تو . شهریار کوچولو گفت : کم کم دارد دستگیرم میشود . یک گلی هست که گمانم مرا اهلی کرده باشد ....
پس وقتی اهلیم کردی محشر میشود ! گندم که طلایی رنگ است مرا به یاد تو می اندازد و صدای باد هم که تو گندمزار می پیچد
دوست خواهم داشت .. "شازده کوچولو " - یه حسی بدی مونده که نمی دونم چیه ، یه عالمه نگرانی ، یه اتفاق بد ، هی دارم از این موج منفی که "خودم می فرستم فرار میکنم اما انگار که نشه ، آدمهای غیر منتظره سراغم و میگیرند ..شاید قراره بمیرم و خودم خبر ندارم .. خلاصه اگه کسی چیزی میدونه خبر بده تا از نگرانی در بیام ... - چشام از زندگی خالی میکنم و راه می افتم ..- دیدی یه وقتایی که آدمها از همه جا عقب می مونند تمام معیارهاشون به هم میریزه !! بعد میرن تو یه قالب دیگه که اصلا بهشون نمیاد !! حالا دارم به همه این تعاریف و تعابیر میخندم !! یه کم منطق هم بد نیست اما خوب میدونم همه ی آدمها تو زندگشون حماقتهای خودشون و دارند و هنوز هم نظرم اینه که هیچ قانونی کلیت نداره !! من اون لحظه ی برگشتن از تمام پافشاری ها رو دوست دارم وقتی پشتش یه دلیل باشه فقط یه دلیل !! من هنوز هم محکم نشستم .....دیدی یه وقتایی که آدمها از همه جا عقب می مونند تمام معیارهاشون به هم میریزه !! بعد میرن تو یه قالب دیگه که اصلا بهشون نمیاد !! حالا دارم به همه این تعاریف و تعابیر میخندم !! یه کم منطق هم بد نیست اما خوب میدونم همه ی آدمها تو زندگشون حماقتهای خودشون و دارند و هنوز هم نظرم اینه که هیچ قانونی کلیت نداره !! من اون لحظه ی برگشتن از تمام پافشاری ها رو دوست دارم وقتی پشتش یه دلیل باشه فقط یه دلیل !! من هنوز هم محکم نشستم ..... - تا میخوام بنویسم یادم میاد که گفتی : "هیچی از اینجا سر در نمیاری".. بعد بی میل میشم به نوشتن ، من از قصه ی تکراری سوء تفاهم متنفرم ... - سخت نیستم ..اصلا هم مرموز نیستم ..تازشم هم مامولک نیستم .. فقط سرم تو لاک خودمه ..

Keine Kommentare: